Dzięki naszej stronie z łatwością wypromujesz swoje usługi, a także nawiążesz lepszy kontakt ze swoimi klientami. Masz możliwość stworzenia wirtualnego kalendarza wizyt, informowania o aktualnych promocjach oraz zbierania opinii od klientów. Zadbaj o swój wizerunek w Internecie.

Zarządzaj firmą z komfortu swojego domu!

Dzięki udostępnionym przez nas opcjom masz możliwość przedstawienia swojej oferty szerokiemu gronu potencjalnych klientów bez opuszczania domu! Wypełnij swoje informacje, dodaj zdjęcia i gotowe!

PORADNIK KROK PO KROKU

Dodaj firmę

Możesz to zrobić gdzie chcesz i kiedy chcesz! Z pomocą naszej instrukcji zajmie Ci to nie dłużej niż kilka minut, a osiągane korzyści będą ogromne!

Krok 1.

Kliknij znajdujący się na głównym menu strony przycisk o treści “Dodaj firmę”. Możesz to zrobić zarówno z komputera, jak i z telefonu komórkowego. Aby znaleźć tą funkcję na telefonie komórkowym, rozwiń menu klikając przycisk po lewej stronie ekranu, a następnie wybierz opcję “Dodaj firmę”.

Krok 2.

Wypełnij formularz znajdujący się na stronie zgodnie z opisami wyświetlanymi przy polach. Nie każde z nich jest obowiązkowe, jednak dla ułatwienia klientom odnalezienia Twojej firmy, polecane jest wypełnienie ich wszystkich. Jeśli jakieś pole jest dla Ciebie niezrozumiałe, najedź kursorem myszy na znak zapytania znajdujący się obok niego by uzyskać szczegółowe instrukcje.

W przypadku pola kategorii firmy, wybierz tą, która najbardziej odpowiada profilowi Twojej działalności. Bez obaw – możesz wybrać więcej niż jedną kategorię, jeśli Twoja firma jest wielobranżowa.

Załącz grafiki wyróżniające Twoją firmę. Nie jest to wymaganym krokiem, jednak zdecydowanie wyróżnia się w wynikach wyszukiwania oraz uatrakcyjnia Twój profil.

Krok 3.

Aby uzyskać dostęp do funkcji właściciela firmy, konieczne jest założenie konta. Służą do tego ostatnie pola formularza. Wpisz swój adres email oraz login, by móc później zalogować się na konto oraz nim zarządzać z panelu sterowania.

Sprawdź swoje konto mailowe. Po chwili powinny przyjść do Ciebie dwie wiadomości. Jedna z nich informowała będzie o utworzeniu profilu firmy w bazie, a druga – o utworzeniu konta użytkownika. W niej zawarte będzie także Twoje wygenerowane tymczasowe hasło. Zmiana go będzie możliwa z panelu sterowania.

INSTRUKTARZE WIDEO

Obejrzyj filmy instruktarzowe

Przekonaj się, jakie to proste! Wystarczy kilka minut, abyś stworzył swoje konto, a korzyści, jakie dzięki niemu będzie miała Twoja firma są nieocenione! Wybierz z zakładek czynność, którą chciałbyś lepiej poznać i obejrzyj krótki instruktarz.