Obsługa Panelu Sterowania

 

Po utworzeniu konta oraz zalogowaniu uzyskasz dostęp do panelu sterowania. Z tego miejsca będzie zarządzanie profilem firmy, jak uaktualnianie informacji, dodawanie promocji i ogłoszeń, a także kontaktowanie się z klientami.

Aby przejść do panelu sterowania

Najedź kursorem myszy na swoją nazwę użytkownika wyświetloną na pasku menu górnego. Gdy to zrobisz, pojawi się rozwijane menu z opcjami zalogowanego konta. Spośród wyświetlonych opcji wybierz “Panel Sterowania“.

OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH FUNKCJI

Gdy otworzymy panel sterowania

Pierwszą rzeczą, jaka nam się ukarze, będą bieżące statystyki dla naszej firmy. Dzięki nim możemy szybko zobaczyć, ilu klientów zainteresował nasz profil w danym dniu, tygodniu lub miesiącu. Te dane mogą nam pomóc przy decyzjach dotyczących dalszych działań i zmian na naszym profilu. Kliknięcie w daną statystykę, jak wejścia użytkowników, przeniesie nas do podstrony, na której możemy dokładniej przeanalizować te liczby dzięki wykazaniu ich na wykresach.

Tworzenie ogłoszenia rozpoczynamy od kliknięcia przycisku „Dodaj nowe”, znajdującego się na podstronie ogłoszeń. Po tym otworzy się strona z formularzem do wprowadzania danych.

Z rozwijanych list wybierz swoją firmę oraz akcję przycisku , np .: Rezerwuj teraz, Kup bilety, Umów wizytę…

W polu poniżej możesz zmienić ikonę ogłoszenia , wprowadzając kod ikony zgodnie ze standardem Font Awesome , który możesz skopiować z tego linku.

Jeśli szczegółowe informacje znajdują się na innej stronie internetowej, możesz dodać przycisk do tej strony, podając treść przycisku pełny adres strony.

Wprowadź Nagłówek i Opis ogłoszenia. W każdej chwili masz możliwość podejrzenia przyszłego wyglądu ogłoszenia nad formularzem.

Na koniec kliknij przycisk Zapisz , a post zostanie wyświetlony w profilu firmy.

Możesz aktywować lub dezaktywować ogłoszenia za pomocą przycisku „włącz / wyłącz” , zaktualizować, klikając przycisk „Edytuj” , lub trwale usunąć, klikając przycisk „Usuń” .

Wydarzenia

Opcja wydarzenia daje możliwość, ogłoszenia wydarzenia lub eventu, które ma miejsce w Twojej firmie lub bierze ona w nim udział.

Podobnie jak w przypadku popularnych sieci społecznościowych, użytkownicy mogą potwierdzić swoje przybycie i zobaczyć, ile osób jest zainteresowanych.

Wydarzenie zostanie wyświetlone pod informacjami ogólnymi na profilu Twojej firmy.

Aby dodać wydarzenie, kliknij przycisk “Dodaj nowe”, znajdujący się z prawej strony na podstronie wydarzeń .

Z rozwijanej listy wybierz firmę, dla której chcesz utworzyć wydarzenie oraz wpisz krótki tytuł w polu „Nazwa wydarzenia” .

Wpisz adres w polu „Miejsce wydarzenia”, aby zlokalizować go w Mapach Google.

W polu  „Data wydarzenia” wybierz datę wydarzenia z kalendarza lub wpisz ją ręcznie. Ponadto „Czas zdarzenia” można wprowadzić w ten sam sposób. W ten sam sposób dodać można godzinę wydarzenia.

Możesz wpisać pełny opis wydarzenia w polu „Opis wydarzenia” .

Masz możliwość dodania linku do wydarzenia na Facebooku lub Twitterze w polu poniżej.

Ponadto, możesz dodać obraz zdarzenia klikając na pole „dodaj”, a następnie przeciągnij go z komputera.

Potwierdź gotowe wydarzenie przyciskiem Zapisz , by ukończyć proces tworzenia wydarzenia.

Podobnie jak w przypadku ogłoszeń, kliknięcie podkategorii wydarzeń pokaże nam wszystkie dodane wydarzenia. W tym przypadku podzielone są one na 3 kategorie: przyszłe, aktywne oraz zakończone, co ułatwia filtrowanie ich.

Kliknięcie trzech pionowych kropek znajdujących się z prawej strony, pozwala na edycję bądź usunięcie wydarzenia.

Włączenie funkcji przyjmowania wizyt jest niezwykle proste i wymaga zaledwie kilku kroków.

Aby przejść do ustawień, naciśnij przycisk “Zacznij teraz”. Znajdziesz go po wybraniu z panelu sterowania użytkownika podstrony “Wizyty”.

Następnie pojawią się pytania o szczegóły, w jaki sposób przebiegają wizyty w Twojej firmie. W polu “Czas trwania wizyty” wybierz liczbę minut, jaką przewidujesz na jednego klienta w swojej firmie. W polu poniżej wybierz z rozwijanej listy firmę, w której chcesz uruchomić tą funkcję.

Zmiany zatwierdzane są natychmiast – Twoi klienci od razu mogą dokonywać rezerwacji terminów z Twojego profilu poprzez wybór odpowiadającej im godziny spośród wolnych w kalendarzu.

Podobnie jak w przypadku ogłoszeń, kliknięcie podkategorii wydarzeń pokaże nam wszystkie dodane wydarzenia. W tym przypadku podzielone są one na 3 kategorie: przyszłe, aktywne oraz zakończone, co ułatwia filtrowanie ich.

Kliknięcie trzech pionowych kropek znajdujących się z prawej strony, pozwala na edycję bądź usunięcie wydarzenia.

Wizyty

Opcja rezerwacji wizyt pozwala Twoim klientom na przejrzenie twojego kalendarza wizyt oraz wybrania dla siebie odpowiedniego terminu za pomocą formularza z danymi osobowymi. Oczekujące wizyty wyświetlają się w panelu właściciela firmy, który może je przyjąć bądź odrzucić. O każdym działaniu zarówno właściciel, jak i klient informowani są mailowo.